av EON sist endret 2024-02-05T18:42:26+02:00
Endelig er Marit Eikemo tilbake på litterær lunsj.
Tirsdag 9. april 12:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

Mer informasjon kommer.

Marit Eikemo (f. 1971) er frå Odda og bur i Bergen. Ho har tidlegare arbeidd som tidsskriftredaktør, festivalsjef for Litteratursymposiet i Odda, forlagsredaktør, leiar for Cornerteatret i Bergen og er i dag programsjef for Norsk Litteraturfestival.

Eikemo debuterte i 1999 med intervjuboka Her, no. Møte med unge menneske. Hennar første roman, Mellom oss sagt, kom i 2006. Eikemo har til saman gitt ut seks romanar, den seinaste er Team Tuva (2021). Ho har også skrive essayboka Samtidsruinar.

Marit Eikemos bøker er både smarte og underhaldande, og har imponert både kritikarar og publikum med sine presise observasjonar av det norske samfunnet og tida vi lever i. Ho mottok Amalie Skram-prisen 2017 for sin forfattarskap, og var festspeldiktar på Dei nynorske festspela 2018. I 2019 mottok ho Samlagsprisen.

Litterær lunsj med Marit Eikemo

Endelig er Marit Eikemo tilbake på litterær lunsj.

• Tirsdag 9. april
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet