av Ingrid Stensnes sist endret 2024-09-17T15:18:50+02:00
Lær å reparere turtøy! Det blir kurs på Hovedbiblioteket både lørdag og søndag.
Søndag 24. november 12:30
Hovedbiblioteket, U.etg / Bærekraftslaben

Har du turtøy som er slitt eller ødelagt etter sesongen? Kom til biblioteket for å reparere det før du pakker det bort! Morten Wanvik, kjent fra symesterskapet, viser deg hvordan du kan forlenge livet til turtøyet ditt. Ta med slitt eller ødelagt turtøy, så finner vi teknikken som passer for dine plagg. Arrangementet har påmelding.

Påmelding gjøres ved å følge denne lenken. (Velg søndag 24. november når du melder deg på)

Reparasjon av turtøy med Morten Wanvik (søndag)

Lær å reparere turtøy! Det blir kurs på Hovedbiblioteket både lørdag og søndag.

• Søndag 24. november
  • Hovedbiblioteket, U.etg / Bærekraftslaben