av Lasse Jørgensen sist endret 2024-09-25T13:19:21+02:00
Lørdag 12. oktober 13:00
Fyllingsdalen bibliotek

Reidun Digernes

Begrenset antall plasser, påmelding for deltagelse.

PÅMELDING

Sy-aktivitet for barn fra 10 til 15 år, som holdes under symesterskapet REDIS. På dette kurset vil du lære hvordan man bruke en symaskin. Og etterpå bruker det vi har lært til å sy helt unike hårstrikk av gjenbrukstekstiler! Kursholder Lea Sangolt vil veilede gjennom hele prosessen, og alle vil sitte igjen med et fint hårstrikk.

Det vil være masse gjenbrukstekstiler å velge mellom. Men ta gjerne med eget tekstil om du ønsker det. Biblioteket stiller med sakser, symaskiner, tråd og målebånd. Vi syes!

Følg hendelsen på Facebook.

REDIS-kurs: sy-aktivitet for barn

• Lørdag 12. oktober
  • Fyllingsdalen bibliotek

Begrenset antall plasser, påmelding for deltagelse.

PÅMELDING

Følg hendelsen på Facebook.