av EON sist endret 2024-08-28T14:56:50+02:00
Nasjonalbiblioteket sin historikar Ole-Albert Rønning Nordby gir oss eit krasjkurs i denne fascinerande delen av verdshistoria, som strekker seg frå om lag år 500 til 1500. Arrangementet er ein del av Vestland si feiring av landslovjubileet.
Onsdag 2. oktober 18:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

Mange tenker kanskje på mellomalderen i Noreg som ei tid der alt var mørkt og brutalt, men det stemmer ikkje. Nasjonalbiblioteket sin historikar Ole-Albert Rønning Nordby gir oss eit krasjkurs i denne fascinerande delen av verdshistoria, som strekker seg frå om lag år 500 til 1500. Han tar oss med inn i ei lys, levande og hendingsrik tid der vi finn spirene til dagens moderne samfunn. Folk var i rørsle, både intellektuelt og fysisk. Nordmenn kryssa landegrenser og hav, og dei henta heim impulsar frå heile Europa. I tillegg fekk vi på denne tida Magnus Lagabøtes landslov, ei lovsamling som gjaldt for heile landet. På denne tida kom dessutan kyrkja til Noreg, og ho starta å prege kvardagen til folk.

Arrangementet er ein del av Vestland si feiring av landslovjubileet: Landslovjubileet - Vestland fylkeskommune.

Landslovjubileet i Vestland er eit samarbeid mellomVestland fylkeskommune, Bergen kommune, Universitet i Bergen, Bymuseet, Statsforvaltaren i Vestland, Den norske kyrkja, Høgskolen på Vestlandet og 1000-årsjubiléet til Moster.

Middelalderen på 90 minutt med Ole-Albert Rønning Nordby

• Onsdag 2. oktober