av Charlotte Myrbråten sist endret 2024-05-08T13:00:59+02:00
Torsdag 26. september 18:00
Hovedbiblioteket, Storsalen 1. etg

95139006
Kristopher Schau og Alexander Sandtorv kommer til Bergen Offentlige Bibliotek. I podkasten Menn uten midje kan også lese snakker de seg gjennom ei bok i måneden og deler sine tanker med lytterne. Kall det en uformell lesesirkel med lave skuldre. Nå er du også invitert!

Menn uten midje kan også lese - live podcast med Alexander Sandtorv og Kristopher Schau

Litterær samtale med Alexander Sandtorv og Kristopher Schau,

• Torsdag 26. september