av Camilla Grindheim Larsen sist endret 2023-09-28T11:59:40+02:00
I høstferien inviteres det til barnefest for å markere åpningen av Barnas BibLab på Sletten - for deg mellom 6 og 13 år!

OBS! BibLab er stengt fra 28. september frem til gjenåpning som Barnas BibLab 9. oktober.

Hos Barnas BibLab på Sletten kan du låne bøker, spill og filmer til barn i alderen 6-13 år. Du kan delta i mange forskjellige aktiviteter som gaming, leksehjelp, ulike verkstedsaktiviteter med mer.

Ungdomskvelder
Barnas BibLab får også egne ungdomskvelder for deg mellom 14 og 18 år etter åpningstid én dag i uken! (hvilken ukedag det blir, annonseres på et senere tidspunkt).

For voksne og barnefamilier
Voksne kan bruke biblioteket til å hente og levere reserverte bøker og delta i arrangementer og aktiviteter for målgruppen. Barnefamilier er velkommen hver dag. På lørdager er det familielørdager med opplesninger og verksteder. Følg med i våre kanaler der alt annonseres.

Åpningsfest i høstferien
Barnas BibLab på Sletten åpner vi med oppgraderte lokaler med en barnefest i høstferien. Det blir forfatterbesøk, musikk, gaming og mye annet. I hele høstferien har vi aktiviteter og konkurranser hver dag! Se arrangement for uken.

Åpningstider:
Mandag - torsdag kl. 12:00-18:00
Fredag kl. 12:00-16:00
Lørdag kl. 10:00-16:00

Gå til Barnas BibLab sin side.