Ukens tidsskrift: Gjør Det Selv

av Vibeke Garrod sist endret 2019-08-06T12:18:47+01:00
Biblioteket abonnerer på en rekke tidsskrifter. Vi ønsker å vise dem frem! Bladene kan du finne litt ulike steder i biblioteket. Mange står oppe i 2. etasje ved filmsamlingen, noen er plassert på fagområdet sammen med bøker innenfor emnet, og noen er plassert utenfor auditoriet i underetasjen. Spør oss gjerne!

Ukens tidsskrift: Gjør Det Selv

Bonnier
voksen

Liker du å fikse små og store utfordringer i hjemmet selv? Du liker å kalle deg selv handy? Eller er du mer av typen som har ti tommeltotter?

Uansett hvilken kategori du tilhører så kan du få glede av dette bladet. For eksempel kvartstaff, har du hørt om det før? Et fagord som det kan være greit å kunne når du skal kjøpe pyntelister. Og hvordan sikrer du egentlig at steinene i innkjørselen eller på terrassen ligger helt fast? De har nemlig lett for å skli ut. Så har vi malingtester, med vinnere og tapere. Og til slutt, spørsmålet vi lenge har stilt oss; hvordan kan vi få dobbelt så mye plass i tilhengeren? Det kan du fikse på en helg, skal vi tro “Gjør det selv”!.