av Camilla Grindheim Larsen sist endret 2024-08-22T15:52:01+02:00
Omvisning er en fin måte å bli bedre kjent med biblioteket sine samlinger, aktiviteter og tilbud på.

Vi tar en runde sammen i de ulike rommene og avdelingene på Hovedbiblioteket, og stopper litt ekstra underveis ved ting dere er spesielt interessert i. Vi tilpasser gjerne omvisningene til det dere ønsker, for eksempel med tanke på innhold og varighet.

Bestill omvisning på Hovedbiblioteket her

Utstillinger for klasser
Noen ganger kan det være fint å kikke på bøker og annet materiale i en utstilling som er laget spesielt for klassen, i tillegg til å se og utforske langs hyllene. For eksempel med tanke på ulike skoleoppgaver, genre, tema eller materialtyper. Hva med å avtale en egen klasseutstilling neste gang dere er på biblioteket, kanskje kombinert med en omvisning?