av Charlotte Myrbråten sist endret 2024-04-05T10:38:51+02:00
Vi varmer opp til Bergen Art Book Fair med 10 boklanseringer på Bergen Offentlige Bibliotek.
Torsdag 11. april 18:00
Hovedbiblioteket, Storsalen

95139006
10x10 kunstbøker er en fin mulighet til å få innblikk i ti forskjellige bøker som lanseres på bokmessen!

Hver av de ti bøkene som presenteres, kommer fra ulike forlag og kunstnere, og de spenner over et bredt spekter av sjangere, stiler og formater. Dette inkluderer alt fra håndlagde bøker, fotobøker, tegneserier, til zines, poesi og performance!

Bergen Art Book Fair (BABF) finner sted fra 12. til 14. april på Bergen Kunsthall! Dette årlige arrangementet feirer kunstnerboka, og det er en fantastisk mulighet til å utforske verkene til en rekke lokale, nasjonale og internasjonale kunstnere og forleggere. På BABF kan du forvente å oppdage alt fra unike kunstbøker og trykksaker til spennende zines og fotobøker!

Se mer om programmet og åpningstidene på babf.no

10 lanseringer av kunstnerbøker fra Bergen Art Book Fair!

• Torsdag 11. april
  • Hovedbiblioteket, Storsalen