av Ingrid Karoline Stensnes — sist endret 2024-02-25T14:08:55+02:00
Velkommen til åpent reparasjons- og syverksted i Bærekraftslaben i underetasjen på Hovedbiblioteket.
Torsdag 21. mars 15:00
Hovedbiblioteket, Bærekraftslaben
Vi har symaskiner, overlock, 3D printer, folie/vinylskjærer og podkast-studio - alt er gratis å bruke. Vi hjelper deg gjerne med grunnleggende kunnskap for å komme i gang!
Kom og vær med i felleskapet - og la deg inspirere!

Det vil være åpent skaperverksted i Bærekraftslaben klokken 15:00 - 19:30 på torsdager fremover.

Åpent reparasjons- og syverksted hver torsdag

• Torsdag 21. mars
  • Hovedbiblioteket, Bærekraftslaben
Kom og vær med i felleskapet - og la deg inspirere!