av Ine Lavik sist endret 2024-06-05T09:21:13+02:00
Norsk tale, Norsk tekst
Spillefilm, 2023, 1t 24min
Auditoriet

Richard, en eventyrlysten spurv oppdratt av storker, overvintrer i Nord-Afrika der han møter Samia og hennes spurvegjeng, som holdes fanget av den nådeløse påfuglen Zamano. Spurvenes eneste vei til frihet går gjennom å løse en gåte og bringe Zamano den mytiske juvelen. Sammen med sine vindskeive venner Olga og Kiki, legger Richard ut på en actionfylt ferd for å frigjøre spurvene fra Zamanos klør.

Barnekino: Richard Storken og den magiske juvel

Gratis barnekino i Auditoriet