av EON sist endret 2024-02-09T13:47:42+02:00
Kom og hør Sigbjørg Brodin og Øystein Berentsen fortelle om innføringen av IKT i bergensskolen. De har i en årrekke vært ansvarlige for opplæring av lærere i bruk av data i undervisningen. Ved Memoar – norsk organisasjon for munnleg historie.
Tirsdag 20. februar 18:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet
Sigbjørg og Øystein er pensjonerte lærere som har erfaring i datasystemer fra Tiki-maskinene til Windows, og alt imellom. Bli med på en spennende prat om levd liv i den digitale tidsalderen.

"Bergensminne" (www.memoar.no/bergensminne) er et samarbeid mellom Memoar og Bergen off. Bibliotek, om formidling av muntlig historie. Intervjuere tirsdag 20. februar blir Sebastian Kaasa og Florentino Bulne.

Bergensminne: Hvordan ble egentlig bergensskolen digital? Ved Memoar.

• Tirsdag 20. februar
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet