av Ine Lavik sist endret 2024-09-30T14:14:24+02:00
Tirsdag 1. oktober 18:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

Kontakt

I Banjou, hovudstaden i Gambia, gjekk to unge gutar sist på 1970-talet og spekulerte på kva dei bruke livet til. Uavhengig av kvarandre kom over informasjon om at det gjekk an å søke plass på Folkehøgskule i Noreg.
Slik enda Njie Samba Saihou (bildet) på Høgtun, Nordmøre, og Momodou Jobs Jobarteh på Frekhaug.

Begge blei verande i Bergen. Jobarteh vart ingeniør med tunell- og brubygging som livsverk. Samba vart - mellom anna - politikar, både i Bergen Bystyre og som varamann på Stortinget. Saman har dei fyrste hands erfaringar frå utvikling av Innvandrarrådet, Bergen Internasjonale Kultursenter, Bergens internasjonale fotballturnering, Bergen Internasjonale Musikkfestival - berre for å nevne noko. Alt dette vil dei bli utfordra til å fortelje om tirsdag 1. oktober.

"Bergensminne" er et samarbeid mellom Memoar og Bergen off. Bibliotek, om formidling av muntlig historie gjennom dybdeintervju med "vanlige folk". Intervjuarar tirsdag 1. oktober blir Ada Freng og Bjørn Enes. Arrangementet blir i Auditoriet i underetasjen på Bergen off. Bibliotek. Det er gratis - og alle er velkomne

Bergensminne med Njie Samba Saihou og Momodou "Jobs" Jobarteh

Arrangert av Memoar og Bergen offentlige bibliotek