av Charlotte Myrbråten sist endret 2024-08-28T13:10:57+02:00
USF Verftet, Skrivekunstakademiet og Bergen Offenlige Bibliotek sparker i gang litteraturhøsten i Bergen med en hyggelig og sosial tur med forfattere, forfatterstudenter og andre litteraturintresserte.
Lørdag 31. august 13:00
USF Verftet

95139006
Det hele starter på bokbåten Epos. Det blir avgang fra kaien på USF Verftet kl. 13 og seilasen er slutt ca kl. 1530. Da legger vi til land igjen ved saunaen Laugaren i hopen bak USF Verftet.

Det er 70 plasser på båten, og første person til mølla. Det er gratis å delta, påmelding finner du er:

Etter båtturen er alle som ønsker velkomne inn i Røkeriet på USF Verftet hvor konferansier og DJ Charlotte Myrbråten loser oss videre. Her blir det opplesing med forfatterne Sivert Nesbø, Eli Fossdal Vaage og Tormod Haugland, ispedd uformell mingling, god musikk og lun stemning.
17:00 byr vi på en minikonsert med Verdensrommet.

Da de slapp andreplaten med den treffende tittelen "Allting tar slutt" ble landet stengt ned av pandemien. Duoen er for tiden i studio og ferdigstiller sitt tredje album, og denne ettermiddagen er vi heldige som får besøk av duoen Andreas Høvset og Vetle Junker som gjør et knippe låter for oss i nedpå versjoner

Fortsett gjerne kvelden i hyggelige Kafé Kippers på USF Verftet, som tilbyr mat og god drikke.
Det er tillatt å ta med mat ombord i Epos, men ikke alkohol. Det er barservering ombord.

Det er gratis å være med. Det kreves påmelding til båtturen, men arrangementet på land er åpent for alle.

18-års aldersgrense.

Bli med på litteraturcruise med Epos – avreise fra USF Verftet.

• Lørdag 31. august
  • USF Verftet

17:00 byr vi på en minikonsert med Verdensrommet.

18-års aldersgrense.