av Ingrid Stensnes sist endret 2024-01-18T12:53:13+02:00
Bybonde Tina viser deg hvordan du kan dyrke mye mat på lite plass.
Søndag 24. mars 13:00
Hovedbiblioteket, Bærekraftslaben i underetasjen

Kl. 13.00 - 15.00

Dette er kurset for deg som dyrker på verandaen, i to pallekarmer i hagen, eller på andre små arealer og som drømmer om bugnende bed fulle av grønnsaker.  På dette kurset går vi gjennom hva som skal til for å få sunne planter og en god innhøstning når man ikke har en diger hage. Kurset har både en teoridel og en praktisk del der vi skal så matvekster du kan ta med hjem. Både Bybonden og biblioteket heier på gjenbruk og ber alle deltakere ta med plastemballasje til å så i. Du kan bruke yoghurtbeger, de minste boksene til cherrytomater, gamle plastpotter med mer.

MELD DEG PÅ KURSET HER

Mye mat på lite plass

Bybonde Tina viser deg hvordan du kan dyrke mye mat på lite plass.

• Søndag 24. mars
  • Hovedbiblioteket, Bærekraftslaben i underetasjen