av admin sist endret 2024-02-12T12:45:24+02:00
  • Dyplesning
  • 2024-11-26T16:00:00+01:00
  • 2024-11-26T20:00:00+01:00
  • Synes du det er vanskelig å lese fokusert? Har du lyst til å koble av fra det digitale, men strever med å gjøre det? Du er ikke den eneste. På Hovedbiblioteket arrangerer vi tilbudet dyplesning, for alle som trenger et trygt sted for å lese stille. Husk påmelding!
Tirsdag 26. november 16:00
Hovedbiblioteket, Vårt Vestland

PÅMELDINGSLINK (kommer når det nærmer seg)

Vi møtes på Hovedbiblioteket en gang i måneden for å lese stille i 4 timer. Elektronikk er ikke tillatt og biblioteket stiller med et skap hvor du kan låse inn mobil eller PC dersom du har det med deg.

DATOER

26. november

Fra kl. 16:00 til kl. 20:00. Lurt å komme 5 minutter før.

Det blir te, kaffe og vann inne på det stille rommet, men vi oppfordrer deg til å gå ut dersom du vil spise medbragt mat.

Begrenset antall plasser.

Dyplesning

• Tirsdag 26. november
  • Hovedbiblioteket, Vårt Vestland

PÅMELDINGSLINK (kommer når det nærmer seg)

DATOER

26. november

Fra kl. 16:00 til kl. 20:00. Lurt å komme 5 minutter før.

Begrenset antall plasser.