av admin sist endret 2024-02-12T12:41:44+02:00
  • Dyplesning
  • 2024-08-27T16:00:00+02:00
  • 2024-08-27T20:00:00+02:00
  • Synes du det er vanskelig å lese fokusert? Har du lyst til å koble av fra det digitale, men strever med å gjøre det? Du er ikke den eneste. På Hovedbiblioteket arrangerer vi tilbudet dyplesning, for alle som trenger et trygt sted for å lese stille. Husk påmelding!
Tirsdag 27. august 16:00
Hovedbiblioteket, Vårt Vestland

PÅMELDINGSLINK (kommer når det nærmer seg)

Vi møtes på Hovedbiblioteket en gang i måneden for å lese stille i 4 timer. Elektronikk er ikke tillatt og biblioteket stiller med et skap hvor du kan låse inn mobil eller PC dersom du har det med deg.

DATOER

27. august

24. september

29. oktober

26. november

Fra kl. 16:00 til kl. 20:00. Lurt å komme 5 minutter før.

Det blir te, kaffe og vann inne på det stille rommet, men vi oppfordrer deg til å gå ut dersom du vil spise medbragt mat.

Begrenset antall plasser.

Dyplesning

• Tirsdag 27. august
  • Hovedbiblioteket, Vårt Vestland

PÅMELDINGSLINK (kommer når det nærmer seg)

DATOER

27. august

24. september

29. oktober

26. november

Fra kl. 16:00 til kl. 20:00. Lurt å komme 5 minutter før.

Begrenset antall plasser.