av Charlotte Myrbråten sist endret 2024-06-05T11:17:06+02:00
Velkommen til foredrag i regi av Bergen Offentlige Bibliotek.
Tirsdag 27. august 18:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

95139006
Før Gaza-krigen brøt ut i oktober 2023, var den lille landstripen ved Middelhavet hjemsted for mer enn 2 millioner mennesker. Med krigen ble alle disse livene lagt i ruiner. Hvordan kunne dette skje?

Denne palestinske familiefortellingen tar oss med på reise bakover i tid og forteller om Gazastripens historie som hjem og slagmark i over hundre år, og fram til de dramatiske ukene høsten 2023 – da de måtte flykte for livet.

Et Gaza-liv. Foredrag med Marte Heian-Engdal

Velkommen til foredrag i regi av Bergen Offentlige Bibliotek.

• Tirsdag 27. august
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet