av Arild Ness sist endret 2024-08-30T10:08:44+02:00
Hold godt fast på nesa di og bli med når Andreas Rand og Annette Saugestad Helland tegner, leser og forteller om Nestejakten
Søndag 17. november 13:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

Billedboka Nesejakten handler om Viktor som vil UT og leke. Pappa synes det er tryggest å være hjemme. Men når pappa mister nesa, må de to på et heseblesende eventyr ute i den store verden.

Andreas Rand, som har skrevet masse morsomt som vises på TV, har sammen med illustratøren Annette Saugestad Helland laget denne herlige og KUD-prisnominerte billedboka om en nese på vift.

Passer for alle over 3 år.

Familiesøndag: Nesejakten - fortelling og tegning

• Søndag 17. november
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet

Passer for alle over 3 år.