av Arild Ness sist endret 2024-01-05T10:45:03+02:00
Bli med forfatter og skuespiller Adele inn i det gamle doktorhuset der vi får høre den fascinerende historien om oldefar som var doktor i riktig gamle dager. Forestillingen bygger på bildeboka Oldefars ulveskinnspels, illustrert av Elisabeth Moseng.
Søndag 17. mars 13:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

Skuespiller, dukker, rekvisitt, scenografi: Adele Lærum Duus, regi: Annicke Gill, musikk: Hallvard Lærum, rekvisitt/scenografi/film: Roddy Duus og Jonas Duus.

Fra 5 år +, ca. 30 minutter.

Familiesøndag: Oldefars ulveskinnspels – figurteater

• Søndag 17. mars
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet

Fra 5 år +, ca. 30 minutter.