av Camilla Grindheim Larsen sist endret 2024-08-21T10:49:40+02:00
  • Familiesøndag: Reisen med Veronica Salinas
  • 2024-10-06T13:00:00+02:00
  • 2024-10-06T13:40:00+02:00
  • «Det kan hende du må reise, og at det blåser så mye at du glemmer hvem du er og hvor du kommer fra.» Veronica Salinas forteller fra billedboken Reisen, om en and som etter en kraftig storm havner på et fremmed sted. Her må den lære seg et nytt språk og nye væremåter, og ikke minst få nye venner.
Søndag 6. oktober 13:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

Veronica Salinas er skuespiller og forfatter, og opprinnelig fra Brasil. Hun er en fantastisk formidler som engasjerer barna.

Familiesøndag: Reisen med Veronica Salinas

• Søndag 6. oktober