av Robin Van de Walle sist endret 2024-03-12T12:46:15+02:00
Biblioteket inviterer til heilaftan i folkemusikkens teikn. Det blir utvida opningstid med live folkemusikk, open kafé, og dans i Storsalen. Velkomen!
Onsdag 10. april 19:30
Hovedbiblioteket, Storsalen

I kveld tar det bergenske folkemusikkmiljøet over biblioteket!

Kvelden startar klokken 18.00 med konsert av gitaristen Frederic Bech som tolkar gamle folkemelodiar og slåttar på elektrisk gitar.

Etter konserten vert det rigga til et stort dansegolv i Storsalen, med lynkurs i folkedans klokken 18.45.

Frå 19.30 og utover vil ulike lokale lag spele og tralle til dans.

I Amalies Hage (kaféen) vert det uformell jam og dans frå 21.30.

Biblioteket har utvida opningstid fram til klokken 22.30.

Bergen Ungdomslag Ervingen har tatt initiativ til kvelden, og stiller med musikarar og dansarar. I tillegg har dei invitert fleire utøvarar frå bergensområdet til å spele i løpet av kvelden, m.a. Osterøy og Fjellbekken spelemannslag, Kvedargruppa, og Are August Flannagan Furubotn.

Gratis inngang.

Folkemusikkens kveld: Spel og dans på Hovudbiblioteket

• Onsdag 10. april
  • Hovedbiblioteket, Storsalen

I kveld tar det bergenske folkemusikkmiljøet over biblioteket!

Frå 19.30 og utover vil ulike lokale lag spele og tralle til dans.

I Amalies Hage (kaféen) vert det uformell jam og dans frå 21.30.

Biblioteket har utvida opningstid fram til klokken 22.30.

Gratis inngang.