av Charlotte Myrbråten sist endret 2024-04-19T15:40:20+02:00
  • Foredrag og signering med Camilla Dahlstrøm
  • 2024-04-24T17:00:00+02:00
  • 2024-04-24T19:00:00+02:00
  • Har du lurt på hvordan det er å lage en tegneserie? Eller hvordan det er å jobbe som forfatter? Grafill Bergen er så heldige som får besøk fra Trondheim. Bli med på foredrag med tegneserieskaper Camilla Dahlstrøm hos Bergen Offentlige Bibliotek og hør hva hun kan lære oss!
Onsdag 24. april 17:00
Hovedbiblioteket, Amalies hage

95139006
Camilla Dahlstrøm er både forfatter og illustratør for den ferske tegneserieromanen Soluna: Tvillingene. Soluna er hennes aller første utgitte tegneserie, og under dette eventet skal hun fortelle om veien fra barndommens fantasier, til fiks ferdig bok utgitt med Egmont forlag.

Hva er det lurt å tenke på når du skal lage en tegneserie? Hva kan du gjøre for å klare å fullføre den? Hvordan er det egentlig å jobbe med et forlag? Camilla skal svare så godt hun kan på alle spørsmål du har, gi innblikk i tegneprosessen, og dele raust av erfaringene hun har gjort seg. Camilla guider oss igjennom det i Amalies hage hos Bergen Offentlige Bibliotek. Vi får også besøk av Egmont, så det blir mulig å få kjøpt eksemplarer av boken der, og å få de signert av Camilla selv!

Arrangementet er gratis og åpent for alle!

Velkommen til foredraget på Bergen Offentlige Bibliotek i Amalies hage, onsdag 24. april, kl 17.00. Etter foredrag og signering går vi bort til Bodega for mingling og hygge.

Foredrag og signering med Camilla Dahlstrøm

• Onsdag 24. april
  • Hovedbiblioteket, Amalies hage

Arrangementet er gratis og åpent for alle!