av Arild Ness sist endret 2024-10-15T15:38:39+02:00
Velkommen til et foredrag om årets nobelprisvinner i litteratur Han Kang med oversetter Jarne Byhre.
Torsdag 31. oktober 18:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

Jarne Byhre har studert koreansk ved Stockholms universitet og ved universitetet i Yonsei, og har undervist i koreansk grammatikk på UiO. Han har til sammen oversatt over 25 bøker (romaner, noveller, barnebøker og diktsamlinger) fra koreansk til norsk siden 2004.

Vil du gi deg i kast med å lese Han Kang? Her er bibliotekets anbefalinger.

Arrangementet på Facebook.

Foredrag om årets nobelprisvinner i litteratur Han Kang

Vil du gi deg i kast med å lese Han Kang? Her er bibliotekets anbefalinger.

Arrangementet på Facebook.