av Charlotte Myrbråten sist endret 2024-08-21T10:45:07+02:00
Tirsdag 17. september 18:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

PROGRAM:
Fagsjef hørsel Steinar Birkeland og generalsekretær Inger Helene Venås frå Hørselshemmedes Landsforbund (HLF) blir med oss.
Steinar Birkeland innleier om Hørselsklinikkundersøkelsen i 2023. Det er i 2024 gjort oppfølgjande arbeid knytt til undersøkinga og Birkeland vil gi oppdatert informasjon.

Inger Helene Venås vil gjera greie for HLF sitt interessepolitiske arbeid.
Med på møtet vert også representantar for Haukeland Universitetssjukehus – Seksjon Hode Hals/Høyresentralen.
Etter innleiing ved Birkeland og Venås, vert det eit kort innlegg om status og utfordringar ved Høyresentralen ved leiar/seksjonsoverlege Kristina Sture Larsen, før ein opnar for diskusjon.

Gratis entre
Ope for alle interesserte
Arrangementet vert skrivetolka

Kontaktperson: Jan Erik Hagesæter, leiar@hlfvestland.no

Hørselsvanskar og hørselshjelp - ope møte

Arrangør: HLF Vestland og HLF Bergen

• Tirsdag 17. september
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet
PROGRAM:

Inger Helene Venås vil gjera greie for HLF sitt interessepolitiske arbeid.

Gratis entre
Ope for alle interesserte