av Charlotte Myrbråten sist endret 2024-01-26T15:42:46+02:00
Velkommen til samtale med Sølvi Rolland, Eirik del Barco Soleglad og Finn Tokvam.
Torsdag 25. januar 18:00
Hovedbiblioteket, Storsalen.

95139006
Hvorfor ler vi og hva gjør en vits morsom? Ler de av ulike ting på bygda og i byen? Hva gjør egentlig en person morsom? Ler arbeiderklassen, overklassen og middelklassen av ulike ting? Og er det knapt lov å tulle med noen ting som noen påstår?

Biblioteket tar debatten!

Vi har invitert Finn Tokvam, Thomas Giertsen og Sølvi Rolland til en samtale om humorens natur og premisser.
Velkommen!

Klasse, kultur og kapital: Hva ler du av?

• Torsdag 25. januar
  • Hovedbiblioteket, Storsalen.