av Charlotte Myrbråten sist endret 2024-08-29T09:32:55+02:00
Velkommen til første presentasjon av Lille Månes Storskriftserie!
Torsdag 29. august 17:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

95139006

Jørgen Jæger vil snakke om sitt bidrag til Storskriftserien, Dødssymfoni. Bli bedre kjent med Ole Vik og hør forfatteren lese fra storskriftboken.
Erling Gjelsvik skal dele av sin kunnskap om Nordahl Grieg. Det blir deretter opplest fra boken Skipet går videre, Griegs debutroman som i år fyller 100 år.
De to forfatterne møtes til en diskusjon om Nordahl Grieg som prosaforfatter – hvorfor har bøker som Skipet går videre blitt glemt i hans forfatterskap?

Lansering av Storskriftserien med Jørgen Jæger og Erling Gjelsvik

Velkommen til første presentasjon av Lille Månes Storskriftserie!

• Torsdag 29. august
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet