av EON sist endret 2024-01-17T14:06:21+02:00
Vagant-redaktør Audun Lindholm tar for seg Tor Ulvens forfatterskap på dagens litterære lunsj.
Tirsdag 12. mars 12:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

Tor Ulven ga ut bare fem diktsamlinger i sin levetid, men de fem bøkene har gitt ham en posisjon som en av de mest betydelige skikkelsene i nyere norsk poesi. Enkelte vil kanskje også legge til: i nyere europeisk poesi. Hør Vagant-redaktør Audun Lindholm foredra om Tor Ulven på dagens litterære lunsj.

Litterær lunsj: Audun Lindholm om Tor Ulven

• Tirsdag 12. mars