av EON sist endret 2024-01-31T13:42:30+02:00
Møt den kritikerroste debutanten Nhu Diep til litterær lunsj.
Tirsdag 19. mars 12:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

Møt forfatteren av Ild, tenner, vann, tunge, trolig den første boken med stemme fra det norsk-vietnamesiske miljøet, en sterk historie om sår fra barndommen, aksept og tilgivelse.

Nhu Diep (f. 1978) er født i Vietnam og vokst opp i Norge. Hun debuterte som barnebokforfatter i 2011, og har siden utgitt flere bøker for barn, samt den illustrerte kortprosasamlingen Forevig siden (2016). Diep er bosatt i Bergen og utdannet innen visuell kommunikasjon.

Litterær lunsj med Nhu Diep

Møt den kritikerroste debutanten Nhu Diep til litterær lunsj.

• Tirsdag 19. mars
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet