av EON sist endret 2024-09-05T15:11:04+02:00
Møt tegneserieskaper Therese G. Eide, kjent fra blant annet Intet nytt fra hjemmefronten, på dagens litterære lunsj.
Tirsdag 10. september 12:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

Therese G. Eide fra Bergen fikk 3 barn på 21 måneder. Livet ble snudd på hodet, så hun gjorde som alle moderne mødre - hun begynte å dele det på nettet (vel å merke i tegnet utgave). Teikneseriemammabloggen "Intet nytt fra hjemmefronten" var født, og i dag går avisutgaven av bloggen i aviser over hele landet.  Bli med på en innføring i hvordan Eide sjonglerer livet som trebarnsmor og tegneserieskaper, og hvordan en tegneseriestripe blir til. Hvor selvbiografisk er det hele? Hvordan får du 27 ideer hver eneste måned? Og hvor utleverende kan man være før mann og barn sier ifra?

Litterær lunsj med Therese G. Eide

• Tirsdag 10. september