av Camilla Grindheim Larsen sist endret 2024-09-23T16:41:30+02:00
Velkommen til lesesirkel! Klassiker vi leser i oktober er "Wide Sargasso Sea" av Jean Rhys.
Onsdag 30. oktober 18:00
Hovedbiblioteket, Vårt Vestland

Liker du å lese, og vil diskutere det du har lest med andre? Vi leser en ny klassiker hver måned, og inviterer til diskusjon over kaffe eller te.

På forhånd er det også mulig å få med seg panelsamtale om boken den 23. oktober Månedens klassiker: "Wide Sargasso Sea" av Jean Rhys – en kvinne i flammer — Bergen Offentlige Bibliotek (bergenbibliotek.no).
Hjertelig velkommen.

Månedens klassiker i lesesirkel: "Wide Sargasso Sea"

• Onsdag 30. oktober
  • Hovedbiblioteket, Vårt Vestland