av Arild Ness sist endret 2024-01-08T10:12:06+02:00
Bøker, boller og Biblioteksmusikken!
Lørdag 3. februar 14:30
Hovedbiblioteket, Auditoriet

Carmen Bóveda: "Jeg er en spansk cellist som har utdanning fra Griegakademiet. Fra Bergen Filharmoniske Orkester til pop, rap og jazz - mitt cellospill kjenner ingen grenser! Jeg brenner for nyskrevet musikk, tverrfaglige prosjekter som teater, dans eller folkemusikk. Når jeg ikke er på scenen, undervise jeg barn i alle aldre!"

Konserten finner sted i Auditoriet på Bergen Offentlige Bibliotek og er gratis.

OM NYMUSIKK KRAPYL
Biblioteksmusikken er ein Krapyl-konsertserie som går laurdagar i regi av nyMusikk Bergen. Desse laurdagane kan publikum få oppleva ny musikk, og i tillegg ta med ungane sine. Konsertane er ikkje såkalla barnekonsertar, men produksjonar som blir gjort tilgjengelege for både vaksne og barn, på eit klokkeslett som høver alle aldrar, og som ikkje har for høgt volum.Musikken blir presentert rå og direkte til store og små krapyl!

Motto: Bøker, boller og Biblioteksmusikken!

nyMusikk Krapyl: Biblioteksmusikken presenterer Carmen Bóveda (cello)

Bøker, boller og Biblioteksmusikken!

• Lørdag 3. februar
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet

Konserten finner sted i Auditoriet på Bergen Offentlige Bibliotek og er gratis.

OM NYMUSIKK KRAPYL

Motto: Bøker, boller og Biblioteksmusikken!