av Arild Ness sist endret 2024-05-07T10:27:15+02:00
Ta med deg familien og bli med John Hegre og Nils Are Drønen når de improviserer fritt på denne Krapyl-konserten – og best av alt: alle er velkommen til å delta!
Lørdag 11. mai 14:30
Hovedbiblioteket, Auditoriet
Dette sier de selv om konserten: "Det blir fritt improvisert musikk på trommer og gitar og så har vi med oss et utvalg av instrumenter, i tilfelle noen av publikum, store eller små, får lyst til å være med å spille." Mer spennende blir det ikke!

John Hegre og Nils Are Drønen har improvisert sammen siden 1995 bl.a. i prosjekter som Kinder-noise, Fri Improvisasjon for Barn og Ornette for Ungene i regi av Den Kulturelle Bæremeisen, Den Kulturelle Skolesekken, Fylkeskonsertene, Barnas Kulturhus, FIB og Henie Onstad Kunstsenter m.fl.

Konserten finner sted i Auditoriet på Bergen Offentlige Bibliotek og er gratis.

Biblioteksmusikken er ein Krapyl-konsertserie som går laurdagar i regi av nyMusikk Bergen. Desse laurdagane kan publikum få oppleva ny musikk, og i tillegg ta med ungane sine. Konsertane er ikkje såkalla barnekonsertar, men produksjonar som blir gjort tilgjengelege for både vaksne og barn, på eit klokkeslett som høver alle aldrar, og som ikkje har for høgt volum.
Musikken blir presentert rå og direkte til store og små krapyl!

NyMusikk Krapyl: John Hegre og Nils Are Drønen

• Lørdag 11. mai
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet

Konserten finner sted i Auditoriet på Bergen Offentlige Bibliotek og er gratis.

Musikken blir presentert rå og direkte til store og små krapyl!