av Judit-Mari — sist endret 2024-09-27T13:08:26+02:00
Visste du at det går an å låne instrumenter på biblioteket? Torsdag i høstferien kan du komme innom og prøve gitar, ukulele og bassgitar. Biblioteket stiller med instrumenter, forsterker, hodetelefoner og veiledning.
Torsdag 10. oktober 11:00
Hovedbiblioteket, UROM, 2. etg

Keyboard er også tilgjengelig for spilling, men ikke enda til utlån. Du trenger ikke å melde deg på for å prøve et instrument, det er bare å møte opp i ungdomsavdelingen på UROM.

OBS: Det er 15 års-aldersgrense for å låne instrumenter med hjem.

Torsdag, 10. oktober

UROM, HB

kl 11:00 - 13:00

Prøv et instrument og lån det med deg hjem

• Torsdag 10. oktober
  • Hovedbiblioteket, UROM, 2. etg

OBS: Det er 15 års-aldersgrense for å låne instrumenter med hjem.

Torsdag, 10. oktober

UROM, HB