av Ingrid Stensnes sist endret 2024-08-30T15:09:24+02:00
Har du lyst til å lære redesign og sy dine egne plagg, men vet ikke hvor du skal starte? Det kan vi hjelpe deg med.
Søndag 1. september 12:00
Hovedbiblioteket, U.etg / Bærekraftslaben

Slipp kreativiteten løs og bli med på redesign kurs. Gjennom kurset vil du få veiledning innen søm og redesign og hjelp med å realisere dine design. Vi stiller med symaskiner og utstyr. Ta med dine beste idéer, gjenbrukstekstiler som du ønsker å redesigne og godt humør.

• Tid: 12:00-16:00
  • Lokasjon: Bærekraftslaben i u.etg, Hovedbiblioteket

• Dette må du ha med: Gjenbrukstekstiler. Det kan være plagg eller tekstiler som er kjøpt second hand eller tekstiler du har hjemme. Kriteriet er at det ikke skal være nytt. Målet er å finne potensiale og forlenge livsløpet til tekstiler som allerede er produsert.
  • Hvem passer kurset for: Nybegynner. Du bør helst kunne sy rettsøm og sikksakk på maskin. Ps. om du ikke kan det så kan du komme på reparasjons- og syverksted på torsdager - så lærer vi deg det der.
  • Aldersgrense: 15 år
  • Gratis

MELD DEG PÅ HER
(Husk å melde deg av dersom du ikke ønsker å benytte plassen likevel).

Kursholdere er Hanne Sørebø fra B.Passion og Ingrid Stensnes som er prosjektleder for Bærekraftlaben.

REDIS-kurs: start ditt eget redesign-prosjekt (søndag)

• Tid: 12:00-16:00
  • Lokasjon: Bærekraftslaben i u.etg, Hovedbiblioteket

• Aldersgrense: 15 år
  • Gratis

MELD DEG PÅ HER
(Husk å melde deg av dersom du ikke ønsker å benytte plassen likevel).