av Ingrid Stensnes sist endret 2024-09-11T18:19:12+02:00
Et drop-in tilbud for menn. Ta med deg klærne du ønsker å reparere eller sy-om.
Søndag 15. september 12:30
Hovedbiblioteket, Bærekraftslaben i underetasjen

ingrid Stensnes

I stedet for å kjøpe nye klær, kom og få hjelp til å fikse dine gamle! Vi lærer deg hvordan du fikser knapper på skjorter, rifter i jeans, plagg som har gått opp i sømmene og mye mer.

Dette er et drop-in tilbud fra kl. 12.30-15.30
Dersom syhjelperne er opptatt kan det bli litt ventetid - ta en kopp kaffe i mellomtiden.

A workshop tailored for men. Instead of buying a new version of the clothe that ripped, come get help to get it fixed! We teach how to fix buttons on shirts, tears in jeans, unraveling seams on costume jackets or tee-shirts, and much more. We fix, we learn we adapt and we stop over-consuming.

Drop-in system from 12.30 - 15.30

Please come with your clothes that need repair, if the seamstresses are too busy, you can grab a coffee and wait a little.

Reparasjon- og redesignsverksted for menn

Et drop-in tilbud for menn. Ta med deg klærne du ønsker å reparere eller sy-om.

• Søndag 15. september
  • Hovedbiblioteket, Bærekraftslaben i underetasjen