av Camilla Grindheim Larsen sist endret 2024-08-21T15:16:19+02:00
Tusenvis av arbeidarar hadde sitt daglege virke i tekstilfabrikkane i Ytre Arna i over 140 år. Lenge kom dei med lua i handa og ba om arbeid hos «Jebsane». Etter harde kampar organiserte dei seg, og Arna Tekstilarbeidarforeining vart ein bauta i arbeidarrørsla på Vestlandet.
Tirsdag 3. september 17:00
Ytre Arna bibliotek

Helge Mikkelsen og Bjørn Bremerthun i Ytre Arna Historielag samtaler om denne spennande historia i Ytre Arna Bibliotek tirsdag 3. september klokka 1700.

Samhald gir styrke - foredrag om fremveksten av fagbevegelsen i Ytre Arna

• Tirsdag 3. september