av Arild Ness sist endret 2024-03-15T16:11:55+02:00
På torsdager har vi selvbetjent språkkafé på Hovedbiblioteket / Self-service Language café on Thursday
Torsdag 25. april 17:00
Hovedbiblioteket, Storsalen 1. etg

Biblioteket setter fram materiale (spørsmål, bilder, tekster og spill). og gruppene leder seg selv og hjelper hverandre. Frivillige fra språkgruppene og andre norske er velkommen til å delta.

The library provides questions, pictures, texts and board games.The groups conduct the language café themselves and participants help each other.

Welcome to the language café, today in Storsalen 1st. floor.

Selvbetjent språkkafé / Self-service Language Café

• Torsdag 25. april
  • Hovedbiblioteket, Storsalen 1. etg

Welcome to the language café, today in Storsalen 1st. floor.