av Arild Ness sist endret 2024-09-19T14:00:10+02:00
  • Språkkafe på norsk og spansk / Practica noruego y español
  • 2024-11-28T17:00:00+01:00
  • 2024-11-28T18:30:00+01:00
  • Biblioteket inviterer til språkkafe på flere språk hver torsdag fra 3. oktober. Språkkafeen blir i Storsalen, 1. etasje. La biblioteca invita a un café para practicar noruego y español todos los jueves a partir del 3 de octubre. El café estará en Storsalen, 1er piso.
Torsdag 28. november 17:00
Hovedbiblioteket, Storsalen 1. etg
17:00 - 17.50: Vi snakker norsk / Hablamos noruego

18:00 -18.50: Vi snakker spansk / Hablamos español

Biblioteket setter fram materiale (spørsmål, bilder, tekster og spill) og byr på kaffe, te og kjeks. Gruppene leder seg selv og hjelper hverandre. Alle som kan norsk og/eller spansk er velkommen til å delta. Du kan velge å komme for å snakke både norsk og spansk, eller bare en av delene. Arrangementet er gratis.

La biblioteca presenta material (preguntas, imágenes, textos y juegos) y ofrece café, té y galletas. Los grupos se dirigen a sí mismos y se ayudan mutuamente. Cualquiera que sepa noruego y/o español puede participar. Puedes venir para hablar los dos idiomas, o solo uno. El evento es gratuito.

Språkkafe på norsk og spansk / Practica noruego y español

• Torsdag 28. november