av Arild Ness sist endret 2024-09-27T14:46:41+02:00
  • Språkkafe på norsk-engelsk-spansk
  • 2024-10-31T17:00:00+01:00
  • 2024-10-31T18:30:00+01:00
  • Biblioteket inviterer til språkkafe på flere språk hver torsdag fra 3. oktober. Språkkafeen i dag blir i Fabelrommet, 2. etasje. La biblioteca invita a un café para practicar noruego y español y inglés todos los jueves a partir del 3 de octubre. El café estará en Fabelrom, 2er piso.
Torsdag 31. oktober 17:00
Hovedbiblioteket, Fabelrommet, 2. etg
The library invites you to a language cafe to practice Norwegian, Spanish and English every Thursday from 3 October. The cafe will be in Storsalen, ground floor.

17:00 - 17.50: Vi snakker norsk / Hablamos noruego / We speak Norwegian
18:00 -18.50: Vi snakker spansk og engelsk / Hablamos español y inglés / We speak English and Spanish

Biblioteket setter fram materiale (spørsmål, bilder, tekster og spill) og byr på kaffe, te og kjeks. Gruppene leder seg selv og hjelper hverandre. Alle som kan norsk og/eller spansk er velkommen til å delta. Du kan velge å komme for å snakke både norsk og spansk, eller bare en av delene. Arrangementet er gratis.

La biblioteca presenta material (preguntas, imágenes, textos y juegos) y ofrece café, té y galletas. Los grupos se dirigen a sí mismos y se ayudan mutuamente. Cualquiera que sepa noruego y/o español puede participar. Puedes venir para hablar los dos idiomas, o solo uno. El evento es gratuito.

Språkkafe på norsk-engelsk-spansk

• Torsdag 31. oktober