av Camilla Grindheim Larsen sist endret 2024-01-09T11:17:42+02:00
Språkkafé er et tilbud for deg som lærer norsk og ønsker å prate norsk med andre.
Onsdag 20. mars 12:30
Hovedbiblioteket, Bærekraftslaben
Vi har språkkafé hver onsdag (12.30-14.00) i Bærekraftslaben. På språkkaféen snakker vi norsk sammen over en kopp te eller kaffe.
Vi har nytt tema for samtale hver gang. Vi snakker om mat, reise, klima eller Bergen, for å nevne noen eksempler.

Tilbudet er gratis og for voksne.

Alle er velkommen uansett hvor mye eller lite norsk du kan.

Practice speaking Norwegian in a group!
We use questions and pictures and discuss a topic over a cup of coffee or tea. Welcome to the Language Café - no matter how much or how little Norwegian you already know!

For adults.

Free of charge.

Språkkafé / Language Café

• Onsdag 20. mars
  • Hovedbiblioteket, Bærekraftslaben

Tilbudet er gratis og for voksne.

Alle er velkommen uansett hvor mye eller lite norsk du kan.

Practice speaking Norwegian in a group!

For adults.

Free of charge.