av Ingrid Stensnes sist endret 2024-09-04T18:54:48+02:00
  • Synlig reparasjon/cool repaired clothes
  • 2024-11-30T12:00:00+01:00
  • 2024-11-30T15:30:00+01:00
  • Kom å fiks klærne dine med synlig reparasjon. Foreldre kan gjerne ta med barn. Punken er ikke død, og kul synlig reparasjon trenger heller ikke være punkestetisk! Uansett hvilket stil du foretrekker, kom og lær hvordan du gir et ekstra, enda kulere, liv til klærne dine. Reparasjon er kult , spesielt når den er stolt av seg selv. Vi kan male, lappe eller sy.
Lørdag 30. november 12:00
Hovedbiblioteket, Bærekraftslaben i underetasjen

Ingrid Stensnes

Drop-in system
Hvis syerne har det for travelt, kan du ta en kaffe mens du venter. Ta gjerne med ett eller flere plagg og  andre klær å klippe ut lapper fra.

Verkstedet er åpent fra 12.00-15.30

__________________________________

Punk is not dead, and cool visible repair doesn't have to be punk aesthetic either! No matter what aesthetic label you prefer, come and learn how to give a second, even cooler, life to your clothes. Repair is slick, especially when it's proud of itself. We can paint, we can bleach, we can patchwork, we can stitch. We will come with surprising buttons and funky fabrics.

Drop-in system
If the seamstresses are too busy, you can grab a coffee and wait a little.
Please bring one or more items of clothing, feel free to bring other clothes to cut out patches from.

The workshop will be open from 12.00-15.30

Synlig reparasjon/cool repaired clothes

• Lørdag 30. november
  • Hovedbiblioteket, Bærekraftslaben i underetasjen

Verkstedet er åpent fra 12.00-15.30

__________________________________

Drop-in system
If the seamstresses are too busy, you can grab a coffee and wait a little.

The workshop will be open from 12.00-15.30