av Ingrid Stensnes sist endret 2024-09-04T13:03:11+02:00
  • Tilpass dine jeans/Make your jeans fit!
  • 2024-11-17T12:30:00+01:00
  • 2024-11-17T15:30:00+01:00
  • Denne workshopen hjelper deg å tilpasse og skreddersy jeansene dine. Jeans er en av de mest brukte og kjøpte plaggene. I stedet for å kaste et par du aldri bruker fordi det er for ubehagelig, ønsker vi å lære deg noen triks for å forvandle det til dine nye favorittbukser. Prangende design eller nesten usynlig fiksing, gjøre dem større eller mindre, vi kan hjelpe!
Søndag 17. november 12:30
Hovedbiblioteket, Bærekraftslaben i underetasjen

Ingrid Stensnes

Alle skal føle seg velkommen denne dagen uansett legning og kroppsstørrelse. Hvis har noen spørsmål, vennligst ta kontakt med Moana som holder workshopen. (Hun snakker kun engelsk/fransk)
Det anbefales (men er ikke påkrevd) å bli kjent med symaskinen før dette verkstedet.

Drop in-system

Ta med et klesplagg for å modifisere, vi tar gjerne imot funky stoffer
Ventetiden vil være lengre ettersom dersom det er større prosjekter, men vi skal gjøre vårt beste!

Arrangementet varer til 15.30

________________________________________________________

This workshop is here to help you adjust and re-tailor your jeans. Jeans are one of the most used and bought item of clothing. Instead of throwing away a pair you never wear because it's too uncomfortable, we want to teach you some tricks to transform it into your new favorite pants. Flashy and catchy or nearly invisible, making parts bigger or smaller, we can help!

We wish this workshop to be particularly welcoming towards plus size people, trans and Lgbtq+ and people, precarious people. If you have any questions, please reach out to Moana.

It is recommended (but not required) to be familiarized with sewing already for this workshop.

Drop in system

Please bring an item of clothing to modify, we welcome funky fabrics additions
Waits will be longer if there are bigger projects but we will do our best!

The workshop will close at 15:30

Tilpass dine jeans/Make your jeans fit!

• Søndag 17. november
  • Hovedbiblioteket, Bærekraftslaben i underetasjen

Drop in-system

Ta med et klesplagg for å modifisere, vi tar gjerne imot funky stoffer

Arrangementet varer til 15.30

________________________________________________________

Drop in system

Please bring an item of clothing to modify, we welcome funky fabrics additions
Waits will be longer if there are bigger projects but we will do our best!

The workshop will close at 15:30