av admin sist endret 2024-10-14T14:58:30+02:00
Workshop i regi av Vestland Krysskulturell Brobyggertjeneste
Mandag 21. oktober 12:00
Fyllingsdalen bibliotek

Årlig kommer det mennesker fra ulike land til Norge. Det kan være svært utfordrende å reise til et sted med nytt språk, ny kultur og nye mennesker. Det kan også bære en krevende prosess for vertsamfunnet. Både verdier, kultur og referanserammer blir utfordret. Spørsmål om identitet og tilhørighet dukker opp: Hvem er vi og hvordan definerer vi samfunnet vårt? Hvordan er norsk kultur annnerledes fra andre kulturer? På denne workshopen skal vi sammen utforske dette.

Velkommen! Kaffe og kake

Workshop: Kulturelle utfordringer i hverdagen