av Arild Ness sist endret 2024-01-26T15:58:14+02:00
Få en deilig start på helgen. Annenhver lørdag ønsker vi velkommen til yoga mellom bokreolene, ledet av instruktør Amalie Sadoni.
Lørdag 20. april 10:00
Ny-Krohnborg fellesbibliotek
Timen er rolig, vi fokuserer på pust og tøying, du trenger ingen forkunnskaper for å være med. Etterpå serverer vi en varm kopp te, som du kan nyte sammen med naboene. Velkommen til en avslappende stund på biblioteket. Du trenger ikke å melde deg på, men ta gjerne med egen matte.

Yoga og te på Ny-Krohnborg

• Lørdag 20. april