av Helle Ulrikke Fjelldal sist endret 2024-04-17T13:25:11+02:00
Ta med barnet ditt 0-2 år til song og språkleik på biblioteket!
Fredag 24. mai 10:15
Åsane bibliotek, Klubben

Vi syng og leiker med språk. Tempoet er roleg, ein kan amme og barna får lov å leike, skrike og krabbe omkring.
Vi serverer kaffi og te, og inviterer til ein koseleg føremiddag med song, prat og leik.
Velkommen!
Send påmelding til helle.fjelldal@bergen.kommune.no

Vårens datoer:

19. januar
16. februar
15. mars
12. april
24. mai

---------------
Bring your child 0-2 years to Språklek ("Language Playtime") at the library, where we'll sing and play with language.
We'll keep a slow pace; breastfeeding is welcome, and the children are allowed to play and crawl about.
We're inviting you to join our morning with singing, playing, chatting and a cup of coffee or tea.
Welcome!
Please sign-up at helle.fjelldal@bergen.kommune.no

Språkleik på biblioteket

Ta med barnet ditt 0-2 år til song og språkleik på biblioteket!

• Fredag 24. mai
  • Åsane bibliotek, Klubben