av Leiv Runar Mæhle sist endret 2024-04-19T15:41:50+02:00
Trenger du et rolig sted å jobbe med lekser og skolearbeid?
Tirsdag 23. april 13:00
Åsane bibliotek

I samarbeid med Åsane VGS og Åsane og Arna Røde Kors starter Åsane bibliotek et tilbud hvor ungdom fra 10. klasse og oppover kan få hjelp med lekser og skolearbeid.

Det vil alltid være voksne frivillige fra Røde Kors tilstede, som hjelper ved behov. Vi stiller med kaffe, te og litt å spise.

Vi møtes hver tirsdag fra 13.00-15.30 i rom 2009 i Åsane kulturhus, rett ved bibliotekets ungdomsavdeling. Tilbudet er gratis, og krever ingen påmelding.

Vel møtt!

Hjelp til skolearbeidet med Røde Kors

Trenger du et rolig sted å jobbe med lekser og skolearbeid?

• Tirsdag 23. april
  • Åsane bibliotek