av Trine Dale sist endret 2024-06-25T16:34:09+02:00
Velkommen til gratis kino på Åsane bibliotek!
Onsdag 10. juli 12:00
Åsane bibliotek, Multisalen

Kontakt

Richard, en eventyrlysten spurv oppdratt av storker, overvintrer i Nord-Afrika der han møter Samia og hennes spurvegjeng, som holdes fanget av den nådeløse påfuglen Zamano. Spurvenes eneste vei til frihet går gjennom å løse en gåte og bringe Zamano den mytiske juvelen. Sammen med sine vindskeive venner, Olga og Kiki, legger Richard ut på en actionfylt ferd for å frigjøre spurvene fra Zamanos klør.

Passer fra 6 år
Norsk tale, Norsk tekst
Varighet 1t 24min

Filmen vil bli vist i Multisalen i Åsane kulturhus. OBS! Det er dessverre ikke lov til å ta med mat og drikke inn i salen

Hver onsdag i sommer skjer det noe spennende på Åsane bibliotek!

Barnekino: Richard Storken og den mystiske juvelen

Velkommen til gratis kino på Åsane bibliotek!

• Onsdag 10. juli
  • Åsane bibliotek, Multisalen

Passer fra 6 år
Norsk tale, Norsk tekst
Varighet 1t 24min

Hver onsdag i sommer skjer det noe spennende på Åsane bibliotek!