av Solveig Myren sist endret 2024-06-14T11:38:24+02:00
For unge og voksne personer med utviklingshemming
Mandag 18. november 10:30
Åsane bibliotek. Åsane kulturhus. Multisalen.

55 56 85 00

«Det var en gang ei kjerring som la seg og sovna om kvelden, slik som kjerringer pleier å gjøre. Og dagen etter vakna hu, slik som kjerringer pleier å gjøre, men da var kjerringa blitt så liten som ei teskje, og det pleier ingen kjerringer å bli.»

Teskjekjerringa har det fryktelig travelt. Det er jo så mye som skal gjøres ferdig til jul! Men det er ikke så lett å få alt gjort når hun plutselig blir så liten som ei teskje. Denne koselige juleforestillingen baserer seg på Alf Prøysens fortelling om Teskjekjerringa på julehandel.

Av og med: Lys levende Adele Regi: Annicke Gill Musikk: Hallvard Lærum

Alle velkommen!

Teskjekjerringas jul med Adele Lærum Duus

For unge og voksne personer med utviklingshemming

• Mandag 18. november
  • Åsane bibliotek. Åsane kulturhus. Multisalen.

Av og med: Lys levende Adele Regi: Annicke Gill Musikk: Hallvard Lærum

Alle velkommen!