av Marius Gustavsen Paulsen sist endret 2024-04-08T14:58:13+02:00
Liker du å lese bøker og snakke med andre om det du har lest? Biblioteket inviterer til en åpen og gratis lesesirkel med fokus på skeive litterære stemmer.
Mandag 29. april 18:30
Fana Bibliotek, salen

Kontakt

Biblioteket inviterer til en åpen og gratis lesesirkel med fokus på skeive litterære stemmer. Vi leser og snakker om bøker som, på ulike måter, handler om det å være skeiv. Det er gratis å delta, og åpent for alle interesserte.
Lån med deg boken fra biblioteket, og gjør deg klar for en diskusjon og hyggelig samvær med andre litteraturinteresserte.

Vårens andre bok er: "Jeg anerkjenner ikke lenger deres autoritet" av Glenn Bech

"Jeg anerkjenner ikke lenger deres autoritet" er et indignert, selvutleverende og ømt manifest om klassekamp, proletariat og elite, om provinshomser og representasjonssmykker, om moralisme og hykleri, om Tiger King og sosiale media, om dem som alltid får taletid og om dem som ikke føler seg berettiget til en stemme.

Med sinne, misunnelse og humor setter Glenn Bech fyr på alle illusjoner om like muligheter, og insisterer på å snakke utfra sine egne erfaringer fra klassesamfunnet.

Finn et ledig eksemplar på biblioteket, eller ta kontakt med oss på Fana bibliotek for hjelp til dette.

Velkommen!

Skeiv lesesirkel: Jeg anerkjenner ikke lenger deres autoritet

• Mandag 29. april
  • Fana Bibliotek, salen